1 haftadır bir kaç panele bi miktar para yükledim fakat hiç bir site ne siparişi tamamladı nede iade yaptı özellikle twitter siparişleri sıkıntılı. Önerebileceğiniz panel var mıdır? Kullandığım siteleri R10 Üzerinden bulmuştum.