hocam konularına baktım da .
şirketi neden açtın tema satmak için mi ?
eğer öyleyse gördüğüm kadarıyla ucuz temalar satıyorsun ( başka var mı bilemiyorum)
hal böyle olunca çark dönmüyor.
şahıs şirketi olsan da alanını genişleterek yetkinliklerine göre hareket etmen doğru olacak gibi.
ETİCARET yapıyor yada yapmayı düşünüyor musun ?
fiziki ufakta olsa dükkanın var mı ?
hayır hocam tema satışı için değil. halihazırda zaten web tasarım hizmetimiz var artı olarak eticaret yapıyorum fakat onda da çok yüksek kârlar elde edilmiyor sebebi de pazaryerlerinde olmam. şirketi ilk açtığımızda ofis açmıştık. aşırı yükselen kira ve masraflar nedeniyle zarar etmemek adına ofisi kapattık.