Merhaba bir bot yaptırmıştım aylar önce. Bi sıkıntı yoktu teslim aldıktan sonra 1-2 ay boyunca kullandım sorun yaşamadım. Şimdi programı başlatamıyorum sürekli hata alıyorum acaba anlayan var ise yardımcı olabilir mi?