Anladığım kadarıyla yazılım ile ilgili bir bölümde okuyorsun. Sana tavsiyem olabildiğince bilek hakkın ile soruları yapman, ilerleyen süreçte mezun olduğunda keşke dememek için bugünden bence önlemini al. En basitinden bu sorunu aşmak için kendin yazılım geliştir, o bile sana çok fazla şey katacaktır. Başarılar.