yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon
Normal bir soru sorduğunda evet telefonu kullanıyorum hatta 2. laptop var oradan da yapıyorum ama bazen el ile yazılamayacak soru geliyor çok fazla uzun ya da bir kod veriyor kodun çıktısını vs. istiyor