Vizelerim yeni başladı çift monitör kullanıyorum sağ ekranda sınav sol ekranda ChatGPT yardımı ile soruları yapıyordum lakin sistemi güncellediler.
Ana ekranım olan sağ ekranda sınav açık sol ekrana bir kez tıklama yaptığımda otomatik olarak ihlal bildirimi gönderiyor sisteme bunu bypasslamanın herhangi bir yolu var mıdır?