insel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yıllık 79 dolar yenileme vermektense 54 dolara yıllık cheap alırsın daha kearlı

not: yurt dışı lisanslarda owned yoktur illa yenileme için senden bir şekilde para koparırlar her owned alan olsa yıllar geçtikce o kadar çalışanan ücreti şirketin gideri nasıl olucak
Dediklerinizi anlamadım ama teşekkürler yanıt için. Ödeme yöntemini nasıl önerirsiniz, komisyon kesiliyor mu TL kartı ile ödeme yapınca. Bunlar gerekiyor bana.