Herkese merhabalar, mezun olalı çok olmadı yakın zamanda bir işe girdim fakat iş koşulları biraz sorunlu. Günde 1 saat 40 dakika yol gidiyorum, iki toplu taşıma değiştiriyorum. asgari ücretten biraz fazla alıyorum. yol ücreti yok, ek imkan yok. yazılım alanında ilerlemek isterken, kendimi de o alanda çalışabilecek seviyede geliştirmişken kendimi bir anda başka bir alanda buldum. şu anda olduğum işte hiçbir şey öğrenmiyorum, kendimi ilerletebileceğim bir yer değil. işten çıksam iş bulmakta zorlanacağım çünkü doğru düzgün iş tecrübem yok, burada kalsam zaman geçiyor, yaşım artıyor ve hiçbir şey öğrenmiyorum. en çok koyan da zaman meselesi. sabah 6 civarı uyanıyorum akşam 7.40 da evde oluyorum, gün tamamen ölü. Üstüne bir de spor salonuna gittiğim zaman eve neredeyse 11'de geliyorum. Tek avantajı az çalışıyorum, iş yoğunluğum düşük ve bütün gün bilgisayar başında oturuyorum. Fakat bu zaten kariyerinde ilerlemek, bir şeyler öğrenmek isteyen birisi için iyi bir şey değil. Keşke yazılım alanında başlasam da çok çalışsam.

Genel olarak işsizlik sıkıntısı olduğunu da biliyorum bunun da farkındayım iş bulmuşsun otur oturduğun yerde diyenler de olabilir tabi. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Şu koşullarda işi bırakmak mantıklı da gelmiyor. Tavsiyelerinizi bekliyorum.