Replika var Replika var, bazıları gerçekten çok sağlam oluyor. Orijinalden iyi oluyor.
Geçen sene kızım kendi harçlığını biriktirdi 1500TL ye nike aldı, %100 deri beyaz olanlarda. Geçen gösterdi yırtılmış dikiş yerinden.