Sonuçta bu tezgahı kuranlar, art niyetli ticaret yapan ve ödemeleri alanlar belli. Merak ettiğim hiç mi savcılığa giden olmadı? Tazminat davası açan hiç mi olmadı? O kadar herkesin bir sürü avukat ordusu vardı falan?
Hangi ülkede yaşıyoruz? Minareyi çalan kılıfını da hazırlar. Dava edenlere olumsuz cevap gelmişti yanlış hatırlamıyorsam.