batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yabancı firmaya devrettiler bir kaç sene önce
Sonuçta bu tezgahı kuranlar, art niyetli ticaret yapan ve ödemeleri alanlar belli. Merak ettiğim hiç mi savcılığa giden olmadı? Tazminat davası açan hiç mi olmadı? O kadar herkesin bir sürü avukat ordusu vardı falan?