Bildiğim kadarıyla toket kilitliyse satamaması lazım eğer satabiliyorsa kilitli değil demekki hatanız güvenmek olmuş geçmiş olsun kazansaydınızda başkası kaybedecekti bu işler böyle eleman hızlı satmış. Buda size ders olsun kimseye güvenip al sat yapmazsınız. Burada hatalı sizsiniz bu arada kimse size zorla aldırmadı. 2018'de mining yaptığımız bir arkadaş vardı adam bana demediğini bırakmadı 2021'de arıyor cem abi ne alalım diyor. Kıssadan hisse sizinkide aynı olmasada buna benzemiş kazanırken sıkıntı yok kaybedince nerede benim param. Yatırım yapmışsınız kaybetmişsiniz.
Hocam gözünüzü seveyim olay bildiğiniz gibi değil. Lütfen konuya yazdığım mesajları okuyun. Biz projenin tohum satışına girdik. Yani borsada bile yokken. Biz kurucu kemik ekip yatırımcıyız hatta. Turizm alanında böyle bir proje yok, güzel işler yapacağız vs sözleri ve şahsın dünyada önemli devlet adamları ile aktif olarak görüşmesi, tanınmış biri olması gibi sebeplerle böyle bir yola girdik. Yoksa yoldan geçenlere para basmıyoruz. Ancak kendisi projeyi ileri götürmek, geliştirmek yerine borsaya sokar sokmaz direkt satışlara başlayarak gelene mal boşaltmaya başladı. Bu şekilde de 4 aydır mal boşaltmaya devam ediyor.