Konudaki linklerle ufak bir yolculuğa çıktım. Teşekkürler.
Bugün ilginç bir gün oldu. Geçmiş defterlerimi açtım.
Benim ve başkalarının hatıraları dans etti çevremde.

İnsanlar değişir. Ve hiç bir şey eskisi gibi olmaz.

Zaman her şeyi değiştirir. Geçmişe baktığımızda sadece;


“Baki kalan bu kubbede hoş bir seda imiş\"



Hoş sedalarımızın hatırlanması dileğiyle