Arkadaşlar malesef piyasa böyle işlemiyor.

Bahsettiğiniz şeyler 5-10 sene öncede yapılıyordu. Memurdan doktordan , sigara içilmemiş vs vs. Bir defa araç piyasası başka bir dünyada değil enflasyonu %200'leri aşan Türkiye içindeki bir piyasada olduğunu haliyle bu araçların enflasyon ile birlikte fiyatının sürekli artacağını bilmeniz lazım.

Ayrıca araç piyasasındaki arz-talep dengeside bunu etkilemekte.

Öyle düşündüğünüz gibi biri 10k yazdı diğeri gördü 50k yazdı diğeri gördü 500 bin yazdı falan bunlar anca halk arasında dönen sohbettir.

Senin yazdığın rakam değil , alıcının verebileceği para burada önemli olan. Alıcı-Satıcı ortak noktada buluşmadığı sürece yazdıklarınızın bir önemi yok.

Araç al , yenile , güzelleştir sat olayı eskiden beri var.
Daire alıp tadilat yapıp satmakla aynı şey bu.

Ayrıca km düşük yazdıysa bu hileye girer