Merhabalar, herkese hayırlı geceler.

bilgisayarım olmadığı için hiç bir zaman bilgisayardan profilime bakmamıştım

dün Kocaeli’ye geldim ve şuanda dayımlardayım kendisinin laptopundan İlkkez baktım aşırı sevindim

çok hoş ya beni foruma alan Coşkun beye gerçekten çok Teşşekür ederim çok iyi kazandığım zamanlarda oldu tekrar yine olucak inşallahyardımları için tüm moderatörlere de teşekkürlerimi iletiyorum😊

her soruma tek tek cevap verdikleri için o kadar baskı yaptığım halde yine bir sorun çıkarmıyorlar hepinize çok teşekkür ederim : )

@Coşkun Çetin; ve tüm moderatörler için❤