merhaba yaklaşık 10-12 gün önce kardeşimin telefonunu ilk ders arama yaparak almışlar 11 12 gündür telefonu vermiyor müdür kardeşime, normalde cuma günü tüm öğrencilere törenden sonra telefonu vermişler fakat kardeşim ve bi arkadaşının telefonunu vermediler. Sebebiyse kardeşimi müdür sevdiğinden dolayı telefondan zehirlenmesin diyerek geçiştirmiş ama kardeşim e ticaret ile ilgileniyor biz gittik bize de vermedi telefonu müdür. e- ticaret yapan kardeşim bu süreçte müşterileriyle iletişimi kesildi ve kazandığı paralar yavaş yavaş azalıyor. Müdürün böyle bir hakkı var mı acaba ? kardeşim telefonu daha pazar günü kendi biriktirdiği parasıyla almıştı pazartesi sabah ilk ders arama yaparak telefonu almışlar.