Coinlerin %91'i tek cüzdanda. Bu cüzdanda her gün başka cüzdanlara aktarım oluyor(ico dağıtımı olabilir) . O cüzdanlar da mexc'e gönderip satış yapıyor galiba.
Şu tarih aralığında zaten olan olmuş . Dolaşımdaki coin sayısını sürekli arttırırken nasıl o fiyatlara tekrar çıkaracakmış acaba Geçmiş olsun hocam bana pek inandırıcı gelmedi Eylül olayı.