S.a arkadaşlar TV alacağım da önerileriniz neler?

Android TV düşünmüyorum sebebi mibox alırım çevirim Android TV ye o kadar para ödemek istemiyorum mantıklı mı? 43 inch düşünüyorum 109 galiba? Görüntü kalitesi hangisi iyi acaba LG mı Samsung mu ?