Genelde içinde kendi deneyimlerini de anlatan, niche konulara değinen, yüksek sayfalı e-booklar güzel oluyor.
Fakat %5-10 ancak bu saydığım kesim.

E-bookların genelini kim ne yapmış, nasıl anlatmış diye alıyorum. Hepsi aynı minimalde artık