nessie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbirşey olmaz sen yatırım yapıp bir coin almışsın düştü diye dava edemezsin adama veya farklı birşey yapamazsın
Bu yatırım değil. Dolandırıcılık. Senin paranı ve desteğini kullanarak piyasadaki yeni yatırımcılara mal satmak. Çıktığı günden beri düşen bir proje olamaz. Adama demezler mi kardeşim ön satış ve seedden topladığın paraları ne yaptın? nereye harcadın? Yeni yatırımcılardan kazandığın paralar nereye gitti? Cüzdan hareketlerinden borsalara milyon milyon çekip sattığını görmeyecekler mi? Böyle bir yatırım anlayışı varsa biz de yatırım alalım