Konu
R10 Sayesinde Ofis Açtım :)
09-05-2023, 16:15:30
#49
Blackbirdtech
Doguka33 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 afişi görmeyi beklerdim. Hayırlı olsun
Logosunu koyacağım hocam cama dış cephe tasarımım tamamlanmadı tamamlanınca tekrar atarım zaten
böyle bir şerit halinde tüm logoları koymayı planlıyorum r10 da içinde olacak bunun