Herkese merhaba;

bugün bir mutluluğumu sizle paylaşmak istiyorum. Yıllardır hayalini kurduğum ofisi R10 sayesine aldığım işler ve ticaret sistemine güvenerek
bilişim bilgisayar üzerine fiziksel ofis açmış durumdayım.

Desteği olan ticaretimiz olan herkese teşekkür ederim.
Kayseride ikametgah eden arkadaşlarıda ofise bi çay içmeye beklerim inşallah mekan ildem

Alırım Bir hayırlı olsun ^^