Geçmiş olsun.
Savcılıkta birsey çıkar mı ya da avukat tutup kişiye dava açarsanız bu konuları avukat ile görüşün. Az bir para değil.
Yapılan hatalardan ders almak ve tekrarlamamak önemli. O kadar parayı bir arada göremedik henüz, nasıl bir etki tepki yapar onu hiç bilemiyorum.