GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Yemin billah ben ömrümde hayatımda böyle birşey görmedim. Yani kardeşim tamam belki ücretsiz gönderimlerden ötürü şu an kargoların teslimatını bazı bölgelerde yapmıyorsunuz, kargoların gelmesi haftalar sürüyor tamam. Ama Whatsapp botunu bile yarım saatte bir cevaplatmayı nasıl başardınız yahu şurada bot yazan 17 yaşındaki Berkay'a yaptırsanız sistemi böyle saçmalamazdı herhalde.

Üstadım bunların botları onaylı haliyle bu mesajlar sistemden değil direk bu şekilde mesaj oluşturuyorsun whatsapp tarafından sorun olabilir yanlış hatırlamıyorsam bu mesajları otomatik oluşturuyorsun facebook tarafında kodlamasal bir şey değil