xTeLum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dışarıdaki bir sunucuya bağlanmaya çalışıyorsanız 3389 portuna bakın. Kapalıysa rdp yapamazsınız.
Superboxdan acamıyorum windowsdan acsam yeterli olurmu yada proxy gibi bir seçenek ile yapsam