R@mses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazık olmuş, sağlık olsun benim için güzel para belki sizin için önemsizdir cana geleceğine mala gelsin.
benim için de önemli. Dediğim gibi yoldan geçen projelere bu kadar meblağ yatırmıyoruz. Erken emeklilik projemiz olabilir, Proje CEO'su tanındık yüz diye bağladık...Ama şimdi o bağladı bizi Eylüle kadar.