Üstad Allah razı olsun. Akşamdan beri All in one migration ile uğraşıyorum, % 100'de kalıyordu. Araştırdım, eski sürüm vs diyorlardı olmadı.
Senin önerdiğin eklentiyi aslında başka bir arkadaş yazmıştı ilk onda gördüm ama senin mesajında tekrar görünce dikkatimi çekti, yükledim. Oldu.
Onun kim olduğunu bulamadım ama senin vasıtanla ikinize de dua ettim. Teşekkürler.