Elazığ depreminde bizim Malatya'da belli başlı binalar yıkıldı. Bunun yanı sıra beraberindeki binaların da yıkılması gerekiyordu yani orda yaşayanlar da biliyor bu binalar aşırı derecede eski min 30 yaşında bir bina. Bu binalara sağlam raporu verildi ama ilk depremde tek gördüğüm ceset torbaları

Anne ve bebeği sarılmış vaziyette duruyordu hala aklımdan çıkmıyor.