eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam masaüstü uygulaması var bende. barış özcanın bir videosu vardı orada detaylı kullanımı anlatılıyor
hocam videoyu atar mısınız ? birde beceremezsem siz anlatır mısınız ? özelden telefon numaranızı verme imkanınız var mı ?