İyi bir gelirin yoksa bence bedelli yapılmaz. Sanırım 90k falan şuan tam bilmiyorum. 6 ay gitmek daha mantıklı. Bende 3 yıl önce 6 ay gittim geldim tamamen hazır olmakla ve senin kafanla alakalı bir durum. Yoksa askerlikte şuan ki süresine baktığımız zaman zor bir durum yok.