Para varsa bedelli yoksa 6 ay. İnan bana işin dükkanın yoksa hiçbir şey kaybetmezsin, büyük oranda hayat tecrübesi ve çok sağlam dostluklar edineceksin. Hele birde muhabereci olup aynı takımda @thanatos; @VektorMedya; gibi adamlara denk gelirsen tadından yenmez
https://www.r10.net/uye-ozel/3307356...si-yaptik.html