Nasıl bir yapın olduğuna bağlı. Psikolojim kaldıramaz, zorluğa gelemem diyorsan hiç bulaşma. Dişimi sıkarım diyorsan borca girmeye değmez.

Ben doğuda 1 yıl astsubay olarak yaptım ve askerliğim sınır karakolları, üs bölgeleri ve arazide geçti. Gazinoda oturarak askerliği bitirmekten daha iyiydi benim için.