E ihracat konusunda aktif olarak yer alan biri olarak tavsiyem dolardaki baskının bırakılmasını beklemen yararına olacaktır. Basit örnek 2 sene önce kazanabildiğin dolar ile alabildiğin bir iPhone yada bilgisayar vs. Şimdi aynı kurla alamıyorsun. Bir dengesizlik var yurtdışı şuan cazip değil.