babil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçmiş olsun 12 saat bilgisayar bağımlılığı olmaz mı? Bilgisayarı azaltın, bilgisayarı bazı saatlerde gece ışığında kullanın.(Özellikle akşam)
Teşekkür ederim. Bağımlılık değil. Daha çok iş.
Yemek yaparken ve yerken vs. de bir şeyler izleyince 12 saat direk oluyor.
Hiç saymadım. Ama yuvarlak hesap söyledim. Doktora dürüst olmak için