SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-ben zaten nereye konu açarım dedim konuyu okumadan yorum yapmayın

2-sadece ekleri şikayete eklediğimi söyledim okumadan yorum yapmanizi tavsiye etmem
Kişi doğru söylüyor bir de üste çıkıyorsunuz. Rastgele konu açmak yerine hangi kategoriye ne şekilde konu açabileceğinizi öğrenin. Ayrıca ispatlar olmadan herhangi birine rastgele d-olanıdırıcı demeniz kanunlar nezdinde de suçtur.