bu nasıl konu böyle hem yalnış yerde hem kavga ediyorsunuz bence tartısmaya girenlerin hepsi uzaklaştırma almalı
@Yeniceri;
1-ben zaten nereye konu açarım dedim konuyu okumadan yorum yapmayın
2-sadece ekleri şikayete eklediğimi söyledim okumadan yorum yapmanizi tavsiye etmem