Hocam şöyle hesap yapın bedelii sanırım 100.000 civarinda şuan bedelli yapsanizda 1 ay askerlik yapiyorsunuz 5 ay kaldi ayda 20.000 ve üzeri kazaniyorsaniz borca girmenize gerek yok bedelli yapin ama kazanmiyosaniz borca girmeye gerek yok bence bende geçen sene 6 ay yaptım gitmeden şöyle zor böyle zor deniliyodu ama hiçte abartıldığı kadar birşey değildi