Hocam bence git ben yaşım geldiği gibi gittim geldiğimede pişmanım keşke kalsaydım ilk 1 aydan sonrası zaten rahat geçiyor ve şimdi çarşı falanda var benim zamanımda koronadan her şey yasaktı ama genede geldime pişmanim