Hocam şuan askerlik hizmetimi Astsubay Asçavuş olarak yapıyorum. Tek diyeceğim şey ne yapın ne edin gelmeyin. Parası olup da askerlik yapmak isteyen bir sürü asker gördüm hepsi çok pişman. Yedek Subay veya Astsubay başvurusu yapın, çıkarsa vay halinize, tek farkı gelen geçen azarlamıyor ama sorumluluğu çok büyük oluyor.