Merhaba,

6 Ay gidenide gördük bedelliye gidenide gördük. İkisininde söylediği tek şey ne yap ne et bedelli git oldu. Yakın zamanda askerlik yapan arkadaşınız varsa danışabilirsiniz. %90 bedelliyi önerecektir.

İyi forumlar