obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 mqyista olan olayı bu tarihe kadar niye beklettiniz diye soru gelse cevabınız ne olur hocam (kanıtlarınızla birlikte kazanırsınız diye düşünüyorum)
Neden bi kaç gün bekledim? Çünkü hem benim iş yoğunluğum vardı, hemde arkadaş 6 yıllık üye olduğu için dedim 6 yıllık üyeliğini 780TL için yakmaz herhalde diye düşündüm!