Şuan askerliği yapanlardan öneri alacaksınız. Yok bilmem 6-1-2 yıl yapıp bu işten kurtulanlardan asla öneri almanızı önermem.
Bedelli yapan bir arkadaşım var, keşke daha çok para ödeyip hiç gelmeseydim diyor.