EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araştırdım şimdi zaten 12 aymış hocam harbiden. Hiç tartışmaya bile gerek yok o halde Çocuklarıma bedelli yaptım demek istemiyordum, askerlik anılarım olsun istiyordum, 5 ay daha az yapmak için 100 bin TL versem mi diye arada kalıyordum ama artık arada kalmaya lüzum yok. Askerlik muhabbetlerine dahil olmam, çocuklarım da youtubeden askerlik anısı izlesin 12 ay gidilmez
Kararınız hayırlı olsun o halde.
O kadar enteresan bir ortam ki bedelli gittiğinizde de askerlik anılarınız olacak emin olun. Tecrübe ile sabittir.