Yasaklamakla çözülecek şeyler değil hocam. Zihniyetin değişmesi lazım. Üretmeden, emek vermeden kazanma beklentisi var herkeste. Öyle olunca da emeğiyle iş yapmaya çalışanların emeklerini de çöp ediyorlar.