grsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yediler bitirdiler, arama yapasım gelmiyor artık
Aynı durumdayım hocam.

karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnterneti çöpe çevirenlerin başında bizim insanımız geliyor hocam. Bu forumda bile spam botları alınıyor, satılıyor...
O kadar uğraşıyoruz, herhangi bir yerden kopya yapmadan saatlerce makale yazıyoruz ama bu herifler bir açıkla bu kadar iyi şeyler yapabilmesi, realist olmak gerekirse benim zoruma gidiyor. R10'da bu tarz satışların yasaklanması gerektiği görüşündeyim.