Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Link gönderebilirmisin
https://www.r10.net/android-ios-alis...satiyorum.html

hocam dışarıdan baktığında basit gibi görünen bu uygulama bile 6 ay önce bana 30.000 tl ye mal oldu. şu an 100 liranın altına kalite bir şey çıkmaz diye düşüyorum ancak öğrenciler ucuz fiyat verir onunda kalitesi tartışılır. Bunu yaparken ileride sipariş verme fikirleri filan vardı şu an başka bir proje yapmak için satmak istiyorum. Biraz da eşimle kendimiz için yapmıştık sürekli yemek düşünmekten sıkıldığımız için