bbcq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
madem herkese açık bir gönderi paylaşmışsınız naçizane kendi görüşlerimi belirteyim. güven probleminiz varsa destek almalısınız zaten bu şekilde sağlıklı bir iletişim kuramazsınız birçok sorun yaşarsınız. hayatınızın tamamını çalışarak geçiremeyeceğinize göre psikolojik destek almanız en azından kendinizi tanımanıza yardımcı olur. işim aksayacak demek biraz kolaya kaçmak ve kendini kandırmak.
Kimse hayatını çalışarak geçiremez. Ayrıca hemen herkesin yanıtına "sosyal hayatım var" dememe rağmen, tüm hayatımın iş olduğunu birkaç kelime lanse edemez. İş hayatı farklı, aşk hayatı farklı, sosyal hayat farklı. Aşk hayatını kendi isteğimle terk etmiş bulunuyorum. İş aksama durumu ise şu dönemdeki düşüncelerime göre öne sürülen bir düşünce ve haklıyım. Mesela 1 hafta işimi aksattım sonucu tamamen çöpe atıldı. İnsan aşksız yapabilir ama parasız yapamaz maalesef. Para olursa aşk kesin olur, sosyal hayat olur, huzur olur mutluluk olur çok extreme bir şey olmazsa hayatta.. Bir psikoloğa danışmak en doğrusu olacak, teşekkürler

Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş hayatıyla aşka hayatını karıştırmadan halledebilirdiniz gerçekten ne yazsam bilemedim
Güven problemi kişisel bir sorun maalesef. Bunun temellerini de daha önce defalarca sarsılmak oluşturdu