madem herkese açık bir gönderi paylaşmışsınız naçizane kendi görüşlerimi belirteyim. güven probleminiz varsa destek almalısınız zaten bu şekilde sağlıklı bir iletişim kuramazsınız birçok sorun yaşarsınız. hayatınızın tamamını çalışarak geçiremeyeceğinize göre psikolojik destek almanız en azından kendinizi tanımanıza yardımcı olur. işim aksayacak demek biraz kolaya kaçmak ve kendini kandırmak.