Öncelikle ayrılmanız değil işinizin geriye düşüyor oluşu beni üzdü. İşi hayatınızın önüne koyduğumuz için bu şekilde gerileme yaşanıyor. Planlarınızı tekrar gözden geçirin ve gerekirse siz olmasaniz dahi aksamayacak düzene getirin. Aksi taktirtde okyanusta kulaç atmaya başlar ve hayattan da zevk alamazsınız. Kendinize zaman ayırın özellikle ikili ilişkilere. Çünkü her aurasi yüksek hanımla deneye yanila işleri bahane ederek sürekli ilişki bitemez. Günün sonunda yalnız kalıp bir iyi geceler dileyecek insan olmaması da sıkıntı.