Abi trendyolu trendyol, amazonu amazon yapan o platformda emeği geçen satıcılardır. Türkiyede sen satış yaparsan toptancı kazanır, satışı yaparken trendyol kazanır, satışı yaptığında %15 gelir vergisi %18 kdv alıp devlet kazanır, kargoyu gönderirsin kargo firması kazanır. Ürünü alan müşteri 2 hafta koşulsuz şartsız iadesi var düzgün gönderdiğin ürünü bozup sana iade ediyor, hem ürününden oluyosun hem de kargo iade parasını da sana geçiriyolar. Bu sebepler varken nasıl satıcılar işini devam ettirebilsin de Trendyol daha da büyüsün, dünyaya açılsın?
Bence Trendyol sistemi müthiş ve gayet disiplinliler fakat bu şartlar amazon ile yarışmasına elvermez. Çünkü bizim çalışma ortamımız belli ve amazon fba gibi bir sistemi oturtamıyoruz.